Tüdrukud võivad kanda…

… teksaseid ja lõigata juuksed lühikeseks ja kanda särke ja saapaid, sest poiss olla on sünnis. 

Nii ütles briti kirjanik Ian McEvan. Teismelisena oli mul pikalt periood, kus ma olin rohkem poisilik, kui tüdruk. Mul olid lühikesed juuksed, korra isegi nii lühikesed, et saan mitmele lühikese lõikusega mehele öelda, et mul on temast siilim soeng olnud. Armastasin siis kanda veidraid poiste pükse ja imelikke särke. 

Ühel hetkel kasvasin sellest välja ja armusin kleitidesse ning seelikutesse. Lisaks armusin värvidesse. Õigupoolest on värvid mulle alati meeldinud. Eriti roheline, roosa ja kollane. Ja ma armastan oma kleite, mis mu kapi vallutanud on. 

Aga hiljuti juhtus üks imelik asi. Käisin vanemale pojale ühe kurva sündmuse tarbeks musti pükse ja triiksärki otsimas ning ise riideid proovides, sest uskuge või ärge uskuge, aga selle 12-aastase mürakaruga on meil põhimõtteliselt sama mõõt, leidsin, et meeste viigipüks oli mu jalas ikka kuramuse seksikas. 

Võibolla toimus see kõik hoopis minu peas ja püksid, eriti need meeste viikarid, ei sobi mulle üldse, aga olgem ausad, ma olen üle 30 ja võin kanda midaiganes mu hing ihkab. Miks? Sest naised, kes on üle 30 võivad kanda midaiganes nad tahavad. Me lihtsalt teame juba tänu oma mõnusale vanusele, mis meile sobib, meeldib ja mille kandmise tuju meil parasjagu on. 

Eriti hästi passisid mulle jalga ühed tumesinised kerge mustriga sirgelõikelised viikarid, mis lihtsalt karjusid, et ma näen neis hea välja. Aga ma jätsin nad poodi. 

Jätsin ka kõik värvid poodi ja lahkusin sealt lapsele mõeldud mustade pükste ja tumeda triiksärgiga, sest…

… on kõigil hing, on kõigil hääl ja puudu pole keegi. Kuid ööle vastu läheb päev ja puudu pole keegi… see hetk nüüd seljataha jääb, kui puudu pole keegi. 

Elu on juba kord seatud nii, et kui keegi tuleb siia ilma, siis tuleb kellelgi teisel lahkuda. Enamasti ei puutu lahkujad meisse, kuid mõnikord juhtub nii, et lahkub keegi kallis. Ja siis on valus. Siis tuleb võtta aega harjumiseks, et nüüd on asjad teisiti ja tuleb meenutada kõiki neid hetki, mida sai koos kogetud. 

Lisa kommentaar