Kas see erutab sind, kui ma sind öössel puudutan

“Tere, sa oled nii ilus! Kas ma võiskin sinuga natuke rääkida?”

“Tere! Mis mureks?”

“Kui vana sa oled?”

“Eem, naisterahvalt ei ole vist viisakas sisuliselt esimese asjana uurida kohe vanust. Kui vana inimesega teisel pool tegu on?” 

“Ma saan kohe paari kuu pärast 18. Piisavalt vana. Kui vana sa oled?”

“Mul on kodus 12-aastane poeg, niiet mõtle ise.”

“Kas sul on ilusad tissid?”

“Kuidas palun?”

“Sulle seksida meeldib? Ma tahaks sind tagant põrutada täiega ja su tisse näppida.”

Ma siiralt loodan, et kui minu pojad kunagi sama vanad on, et nad siis nii tiiraselt labased ei ole. Aga tegemist ei ole minu pisut räpase fantaasiaga, vaid reaalselt mõni aeg tagasi hommikul pool üheksa aset leidnud vestlusega. 

Selliseid veidraid kirju potsatab mu postkasti aeg-ajalt ikka. Sekka on eksinud ka meesterahvaste intiimsemaid kehaosade pilte. Enamasti on need kehaosad siis erutunud olekus olnud. 

Kunagi oli üks hullumeelne noormees Saaremaalt, kes raalis välja piirkonna kus ma elan ja ka mu isikliku telefoninumbri. Helistas ükskord, et hakkab siis Saarrmaalt tulema, et ema pakkis tal suitsukala ja maasikad miniale kaasa ka ja kõik ootavad minuga kohtumist. Kui ma olin kuidagi suutnud hullunud noormehest lahti saada, sain kirja tema ekspruudilt, kes oli pisut pahane, et ma justkui mingite alatute võtetega (teles töötamine) talt noormehe üle lõin. Selgitasin pikas vastuses, et ma pole meeskodanikku isegi mitte näinud ja soovitasin neil omavahel suhelda. 

Täna avastasin, et nädalavahetusel Soomes töölkäik on mõjunud kolmele ehitajale. Njah. 

Tahaks öelda tervele maailmale, et mu suhtestaatus on “suhtes”. 

Lisa kommentaar

